Tuesday, January 4, 2011

Air mata ummi....

Assalamualaikum semua...
Berbicara dengan hati tanpa suara tanpa bicara, air mata tumpah satu.....satu. Entah kenapa tanpa ribut tanpa angin berjiwanya aku semalam. Air mata mengalir pun tanpa dapat ditahan-tahan. Emosi yang tidak menentu beb.......Padahal bukan ada apa-apa pun, tapi rasa sedih sangat dan air mata mengalir tanpa sebab yang pasti..........

Hari ni ada sedikit ceria dan lega, belum pun anak masuk universiti umminya dah macam kucing hilang anak, tak sanggup nak lepaskan anak duk asrama akhirnya anak bujang dua orang tu berulang dari rumah dan bersekolah di Bentong ajes....

Moga ianya yang terbaik untuk kalian yer...

4 comments:

Sidratul Muntaha said...

akak nih..
buat aku syahdu plak petang - petang..
kang balik kang aku nangis dgn budak2 nih kang..
huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Asmida said...

huk aloh...jangan sedih2 k tie. kena sambut tahun baru ngan ceria, cewaahhhh!!!

Rumah Kuning said...

sekali-sekala....bersih mata.hehehe

DrSam said...

biar sedih itu dibawa lalu
oleh angin bersama rindu
masa akan mengubat pilu