Monday, January 24, 2011

Side income @ heartbeat.my

Assalamualaikum...
Salam pagi isnin selamat bekerja dengan hati yang ceria. Pagi-pagi nih murah rezeki tau, tak caya klik pada banner heartbeat aku di atas atau di SINI.Aku terbaca tentang heartbeat nih kat blog kak yon dan nak kongsi kelebihannya dengan korang semua. Bila dah baca tu rasa cam menarik dan terjoinlah pulak.ahakssss..

Ok2,Apa yang aku faham Heartbeat ini adalah satu marketing program dan telah dilancarkan pada tahun 2008.Sebagai satu promo terhadap produk dan perkhidmatan yang mereka tawarkan. Sangat menariklah bagi aku sebab produknya berupa gift yang sangat sweet yang boleh print gambar yang kita mahu di atasnya serta berikan kepada orang yang tersayang, MENARIK kan.....

Kalau rasa nak surprisekan sesiapa ajes yang pasti istimewa di hati kalian just click and click aje.
Yang paling aku suka kusyen pink nih( macamlah ada orang nak bagi kakaka)Sweet jer bila ada orang bagi hadiah kusyen pink yang ada gambar kamu di situ. Tak gitu????Hiksssss....

Atau mungkin t-shirt begini...
Atau begini... terasa amatlah dihargai gitu...

Dan yang sangat....
sangat....SANGAT PENTING ialah disamping kita mempromo sesuatu kita boleh dapat side income for free ofcozzzz sambil berblog ajer.Boleh cashout bila earning melebihi RM50 ,macam nuffnang la lebih kurang tapi ada tempoh masa yang tertentu. 2 minggu kalau tak silap.Korang lebih pandai kan so klik pada banner DI ATAS yer....


Aku dah daftar, Korang jangan tunggu lagi tau. Kalau rajin buatlah promo n3 untuk heartbeat ni untuk naikkan trafik korang.Bila ada member yang klik pada banner dan daftar korang akan dapat RM2 tu.............Sapa nak bagi.hikhik. Try it now..... Good Luck.

1 comment:

Sharinginfoz said...

thanks for sharing, bagus juga ni