Wednesday, January 19, 2011

Menghilangkan bintik hitam...


Assalamualaikum semua..........
Itulah masalah yang biasa dihadapi oleh wanita kan, muka aku ni pun apa kurangnya. Ingat nak cubalah petua nih, nampak cam senang jer..... Muka korang macamana yer.Kongsilah dengan aku produk kulit yang berkesan.

BAHAN-BAHAN:


1 biji telur (ambil putihnya)

1 sudu teh perahan limau nipis

Kapas muka


CARA-CARA:

1. Campurkan air perahan limau nipis ke dalam putih telur.

2. Kemudian, ambil beberapa helai kapas muka, dan rendamkan di dalam bancuhan tadi.

3. Setelah itu, lekatkan kapas tersebut pada dahi, hidung, pipi dan dagu.

4. Biarkan sehingga kapas kering.

5. Setelah kering, tarik kapas secara perlahan-lahan dan lihat hasilnya.

1 comment:

SUZIE APAI said...

ms ank dara dulu pnh gak buat k ti...tp tak guna kapas..

sapu mcm tu je...mcm mask la...