Thursday, January 20, 2011

Gaya Hiasan Inggeris idaman hati...

Assalamualaikum.....
Apa khabar semua???Sekadar nak berkongsi perihal wishlist aku bagi tahun 2011, Masih lagi pasal gaya hiasan yang sweet2 camni, nak menambah perabut tu adalah tidak ok, cuma aku teringin nak cat putih perabut rumah aku. Adalah beberapa list yang aku dah usulkan pada si tukang cat @ hubby , dia kata beli cat.....Wah!!!!Green light la....

Antara yang aku nak putihkan adalah meja konsul dan meja kopi di atas.
Menjadi putih begini.......
dan begini........
Serta dining set di atas kepada...................

Putih begini..... Cantiknyaaaaaaaaaaaa.......Lagi cantik sekiranya kerusi dan meja di alas dengan kain corak bunga @ kotak2 @ polka dot yang berwarna pink, Alangkah indahnya berangan. Sebab berangan itu adalah free jer......hahahaha.

Alhamdulillah kalau jadi kenyataan. Nantilah ada masa ada ketika sebagai perancangan tahun ini. Hajatnya nak buat sendiri jer yang pastilah kena babah yang kuat bekerja nih......KUHEH KUHEH.

*Gambar adalah ihsan daripada En Google....

3 comments:

Tinta Emas said...

Sy pun teringin nk style Inggeris ni...namun anak2 masih kecil lagi....5 tahun lagi baru boleh kot...pe2 pun mmg cantik sgt2 style nie..

Unknown said...

sis.. mmg sngt kreatif!
fa pun membuak2 juga hati ni utk tukar semua perabut kpd putih.. nk beli yg ori.. maap lah mahal sngt. just tiru sedaya mampu je..

Anonymous said...

moga tertunai segala 'wishlist' tu... amin... (^_^) ~