Tuesday, February 17, 2009

Psssssttt.....



Cantik kah???????!!!..........lalala.

12 comments:

yazeema said...

memang cantik..kak atie wat sendiri ke?

atty's said...

canteknya..

ab geldofg said...

boleh pnjam?

azie(mama auni& erin) said...

ha...nie mesti minat english deko...akak jahit sendiri ker lahir tue...warna tue cantik bangat k

DrSam said...

memang cantik hasil seni ni. kalau buat sendiri memang berbakat, boleh buat cottage industry ni.

De' Sal said...

Aiiik..macam kenal jerr kain tu..tak sabor le tu..dah jadik langsir pun..bila nak datang ambik ni...

atie said...

emma~mekasih...tapi bukan kaktie buat sendiri...sil yang buatkan. minat???

atie said...

atty~TQ,kty...

atie said...

ab~hurm...think

atie said...

azie~minat jugak la azie. Warna memang cantik tapi bukan kaktie yang buat. hihi

atie said...

Drsam~masalahnya yang berneni tu bukan I dr...ekeke

atie said...

de sal~hihi...kenal ke??? dah siap langsir tu, cepatnya.. nanti kaktie bgth kalau kaktie nak g ambik k.