Sunday, February 1, 2009

Aku susah hati laaaa.....

Selalunya....si ammar ni penuh dengan agendanya menghuru-harakan rumah aku setiap hari....tapiiiiii...

Petang ni ammar tak begitu lagi sebab....anak ku yang aktif ni demamlah.Susah hati pulak aku tengok keadaan dia macam tuuuuuu....

P/s~aku lebih rela rumah bersepah kerana akalnya si ammar ni daripada melihat dia terbaring lemah begini...aduhai. Cepat laaaa sembuh naaaakk...

17 comments:

grow2g3th3r said...

alahai.. si comel ammar demam ye... makan ubat tau.. rehat dan semoga cepat sembuh.. aunti dla doakan ammar kembali mengegarkan umah..

kak tie,... jgn sedih2... insya allah, tu demam nak tambah perangai tu kot... tapi, dlm masa yg sama... pantau demam ammar ni ek.. semoga sihat kembali.

azie said...

lor ammar demam ker...moga cepat sembuh yer..auntie pun tgh demam selsema nie.adoi..takut jangkit dekat nonie & elin lak...

cendawanintim said...

saya pon agak lemah smangat kalu anak demam or tak sihat...

kena monitor demam tuh...

cepat sembuh ammar..

ija said...

lah..ammar demam ke kak tie..moga2 cepat sembuh ye ammar..

DrSam said...

memang selalu begitu naluri ibu bapa apabila anak demam. hati pun sayu.

monitor selalu suhu badannya. semoga cepat sembuh si manja.

JIVEBUMZ said...

ala siannye si ammar demam ek kak?? jaga ammar bebaik yer.. semoga sepat sembuh tau saya doakan..

mama mya said...

siannye ammar demam.. hope ammar cepat sembuh n boleh memulakan xtvt mengemas umah huhuhu

kirana said...

smoga cpt baik..tu la kan ..sy pon rasa cm akak rasa..

Asmida said...

ciannya ammar tuuu....hish kalo anak sakit memang ibu susah hati. Semoga ammar cepat sembuh. cepat sihat, ammar.

atie said...

To dla,azie,cuni,ijah,drsam, ila,watie, na dan as~TQ di atas perhatian aunty n uncle si ammar nih...Moga juga ammar akan sembuh cepat berkat doa kalian...Thanks.

UnGu VioLeT said...

ciannye die.. mar doakan die cepat sembuh yer kak..

~~ciklinn~~ said...

itulah kak.... bila dia melasak kita gerammm kan.tyapi bila demam tak sabar nak suh dia baikk.. huhuhuuhuh

tapi aman sikitlah time budak2 demam nie... wahkkakakkakak

atie said...

mar~Time kasih mar...yelah cepat2 lah sembuh ammar nih...

atie said...

linn~hahahha...aman time dia tak meragam linn,haih...

CuTeMiUt78 said...

kesian ammar... kaktie, dah bawa g klinik ke..? memang kan kita ni sebagai ibu.. lebih rela tgk anak aktif dari dia sakit.. susah hati kan klu anak tak sihat.. semoga ammar cepat sembuh ya..

atie said...

rina~memang susah hati la rina..

Erinsza said...

atie samalah kite klu tgk anak demam mesti susah hati kan.