Saturday, February 28, 2009

Destinasi yang belum selesai..

Salam semua....
Aku cadangnya nak pergi kesuatu tempat hari ni... tapi ada aktiviti pulak kat sekolah dan suami aku pulak ada kuliah rupanya, so tangguh ke hari esok...

Mintak2 esok takde halangan untuk aku berdestinasi ok. Takde halangan .Titik. Tapi mana tahu kan kalau2 adaaaa pulak.

Ke mana??????heh heh. Kalau ikut hati ni dah lama aku terbang.....ikut hati ikut kaki.... haha. Emm....bahasa memang tak hengat ok....

Aku hanya melayan hati yang senangggg.....hihi

4 comments:

ab geldofg said...

...........ikut hati badan binasa...baik ikut aku....

DrSam said...

destinasi dari mana dan ke mana tu?

De' Sal said...

nak wak mcmana kan,kita merancang tuhan menentukan.disana menanti di sini menunggu.....hu hu hu....waaaaa

CuTeMiUt78 said...

oh..oh.. nak kemana kaktie...