Thursday, February 5, 2009

Kita kawan kah???? hihihi

Adakah anda tahu hubungan antara 2 biji mata anda ??

Mereka berkedip bersama..... ......,
Bergerak bersama...... .....,
Menangis bersama..... ......,
Melihat bersama dan......... .,
Tidur bersama..... .....

Meskipun mereka tidak pernah melihat antara satu sama lain.....
PERSAHABATAN seharusnya seperti itu......... ....
Kehidupan akan berasa KOSONG tanpa KAWAN .........


Kita kawan kan ? ?????





FRIENDS FOREVER


Semua ni adalah dari blog rina....just for friends, kan rina, minggu kawan katanya .
Aku suka ok.So kalau ada yang nak tepek kat blog sangat dialu-alukan ye....silakan2.
emmm.......dah ambik keeeee????
Apa????? emmm tak sudi keeeee????
OK ye....emmm....ambik tau!!!!!!! heh heh.
Apa pun layannnnnnnnnnnzzz...

10 comments:

SUZIE APAI said...

kak, kita nk amikkk!!!! sbb tgk gambo tu saya tersenyum plak pagi2 ni..katun yg come2

~~ciklinn~~ said...

kita kawann yerk.... kawan utk selmaya nyer tau kak tie... bil akita nak jumpa nie???

*Azie* said...

friend 4ever..muahahah

mama mya said...

kita kawan selamanya.. nanti saya tepek yer kak tie..

atie said...

suzie~cute kan gambar tu...ambik le suzie ooooii...hihihi

atie said...

linn~kawan dikkkk, em nak jumpa eekk...tulah kaktie tingin nak ketemu dengan linn tau...

Ciklinn ni memang cute kan...

atie said...

Azie~yeah, 4ever n ever after ye dik...U re my friend 2...hihihi

atie said...

watie~kawan lah watie...pastinya.tepek jangan tak ye...

CuTeMiUt78 said...

mekacih kak.. sudi gak ambil ya.. dan terima kasih sebab sudi jadi kawan kita.. :)

atie said...

rina~mesti la sudi, mummy mirul punya pasal kan....