Thursday, May 21, 2009

Bersilat la pulak...

Hari ni anak teruna aku yang 3 orang tu mula belajar silat laaaa....sibuk nak masuk sangat, aku ikutkan aje. Lagipun budak lelaki memang ler kena belajar silat kan. Supaya nanti dia boleh mempertahankan diri dan keluarga ye tak???So 3 bodyguard itu pun pergi ke sekolah dengan babah dia....Aku tak boleh join sebab Ammar tidur.Siap pesan suruh ambil gambar tu....nak masuk blog.Heh heh....kata blogger....hahhahahha.
So, layankan gambar jelah....Ayie balik tadi duk sibuk bercerita....best ummi. Nanti kena bertandinglah, apalah, siap tunjuk lagi macamana cara dia duk bersilat kat sekolah tadi. Aku harap lepas ni tak ada lah dia nak bersilat tak tentu pasal dengan kawan2 dia kan. Risau juga.
Di bawah ni pula adalah versi Ammar nya silat........hihi. Layan....

video

18 comments:

a.b geldofg said...

bagus boleh tlong jaga mak dia
di zaman2 rampit ni

mummYaeesh said...

hamboiii sakan ammar bersilat..
lagu ape tu kaktie,siap nyanyi skali..ahaks..

bestlah, weols pun berangan nak anta yaeesh belajar silat..katne sekolah kaktie??

DrSam said...

melentur buluh biar dari rebung. Silat satu aktiviti yang bagus.

Ena said...

ermm ena pun nak anto anak2 dara ena tu taekwando agar leh pertahankan diri.. zaman skang anak2 kena ade sume tu kan kak..

neezareef said...

weh besilat dlm pampers..wkakakakaka...

adeh2...

atty's said...

amboi ammar nak silat jugak dia..

FRB said...

canggih bunga silat ammar

atie said...

Ab~Tulah...harap2 camtulah ab...

atie said...

wyn~hahaha silat ammar tu yer...lagu apa tah, akak bab lagu ni agak kabur sikit.

Hantar lah yaeesh wyn,tunggu dia besar sikitlah. Akak duk pahang dik...

atie said...

Dr sam~Baguskan...harap anak2 boleh gunakan untuk kebaikan dia...

atie said...

ena~Zaman sekarang ni tak kira lelaki ke perempuan ke, semua kena tahu mempertahankan diri...

atie said...

neeza~ A ah....si ammmar ni bersilat dengan pakai pampers ajes....hahha

atie said...

Atty~Ammar ni biasalah atty....over aje dia..hihi

atie said...

frb~Memang canggih amat nih frb,silat versi pusing2 tuuuuu...

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. lawak la amar tu kan.. cute je

atie said...

rina~ammar tu memang pantang dengar muzik...mesti berdansa...

meen said...

wah!bagus la budak2 ni nak belajar silat kak..nanti boleh jadi bodyguard ummi dorang la nanti hehe

atie said...

meen~tulah pasal meen, hihi...