Sunday, May 3, 2009

Still something....somewhere

Still not Progress.........
Aku masih kat rumah wei.....
Cuti 3 hari rasa macam 3 bulan....huhu.
Mujur gek tenet ok.....heh heh..
My hubby susah hati......aku pun!!!
Anw...esok dah mula sekolah.
Moga semuanya ok.
No more rusakkk!!! rusakkk!!! ok...
Selamat kembali bertugas ye....
Esok jangan ada lak yang terbangun lambat, terponteng,terlajak,ter...ter....
Tak baik tau.....
Terutamanya akuuuu la wei....
Tahu takpe...

15 comments:

a.b geldofg said...

mudahan esok maih ada :)

kak lela said...

malasnya nak sekolah ..hu..hu...

atie said...

ab~betul2...moga esok masih ada untuk semua....

atie said...

kaklela~samalah kita kak...malasssss jugak nih,kenapalah takde sehari dua lagi hihi...

meen said...

akak..selamat sekolah esok..

[-suziey-] said...

adeiii..syioknye cuti lama...malas btol nk keje asok..ekekke:D

atie said...

meen~A ahlah meen, esok dah sekolah dah....huhu.

atie said...

suziey~Memang2...bestnya cutiiiii kan.Esok kena kerja laaaa...

ami said...

emm saya lagi rasa malas nak gi keje, seminggu cuti balik kampung.. tetiba je nak keje, anak2 plak susah betul nak kejut pepagi ke tadika
aduuhhhh..

mama mya said...

hahaha saya ari nie pun cam malas nak mangun pi kerja hihihi

selamat bekerja di hari isnin hari lain pun selamat bekerja :)

rose said...

Salam kak tie..
thanx sudi singgah blog kita..:-)

syok cuti lama2..leh rehat2 kat umah...heheh..

atie said...

Ami~syok ye balik kg ami....tapi tulah kena kerja la pulak kann...takpe2 demi negara!!!!tetiba...

atie said...

watie~samalah kita watie, malas sangat nak kerja kan....tapi, terpaksalah ye tak?

atie said...

rose~salam rose, memang best duk kat rumah kan.TQ 2 u 2 k...

CuTeMiUt78 said...

oh.. semoga semuanya berjalan ngan lancar kan kak