Saturday, May 23, 2009

Yang aku tunggu selama ini........yeyeyyyyy...

Salam semua....
Hari ni aku dan keluarga akan balik kampung sebab kakak aku akan melangsungkan perkahwinan anak bongsu dia wola, Tulah.....duk siap2lah ni sempat lagi tengok blog.
Tengoklah nanti kalau sempat aku akan up date pasal majlis tu nanti ye...
Ok kawan-kawan....selamat berhujung minggu ye...
Sambil-sambil tu tunggu adik ipar datang nak hantar barang ni.Adik ipar aku ni namanya Sajirah dan suami nya ku lan nak balik kelantan.Nak bersalin kat Kelantan katanya...Dia tolong bawakan barang yang aku kirim dengan sal dulu....Sukaaaaaaaaaa.Barang apa tuuuuu??????Laaa lalla laaaa.

6 comments:

eya said...

brg apakah itew??

mummYaeesh said...

barang ape kak??saje la tu!
anyway,selamat pergi slamat blk ok! selamat pengantin baru gak kat wola tu..woohoo

btw, kg katne kak?

De' Sal said...

Bila nak mendeco barang tu hi hi......

DrSam said...

selamat berhujung minggu. tak sabar menunggu barang tu ye :)

SUZIE APAI said...

hiks...berahsia pulak kak tie ni tau...seprais sguh la..

pepepun, happy alwez k!

naz ilyn said...

salam...
k... moga semua selamat..