Friday, December 19, 2008

Birthday twin n Aidil Adha di kg

Aku nak ucapkan Happy belated Birthday buat my twins Afiq dan Adib pada12.12 baru ni. Tapi takde lah majlis2 yang istimewa sangat cuma belanja makan di KFC atas permintaan Birthday boy lah pastinya. Moga semakin berusia semakin matang dan jadi anak yang soleh dan berjaya di dunia dan akhirat.Amin.



Ini pulak gambar anak2 lelaki aku di hari raya Aidil Adha baru ni di rumah mertua aku di??????? he he. Gambar aku takde ler sebab aku duk kat dapur menyiapkan hidangan untuk sedara mara yang berkunjung ( tapi bukan aku yang masak eek...kakak2 aku ler. aku ni tolong je ). Kami buat majlis aqiqah secara kecilan je untuk Ammar pada usia setahun 10 bulan. Gambar ayie yang di atas tu agak 2 ler yer...geram betul aku tengok. Mencacatkan gambar betul ko ni ayie yeeee. Yang pasti bukan aku ajar tu. agaknya......genetik abah dia kut. Ha ha ha.

4 comments:

Anonymous said...

salam hepi belated besday tuk twin.. semoga menjadi anak yg soleh

jangan lupa datang umah baru kita

atie said...

Watie~TQ,harap macam tulah...

Anonymous said...

hepy belated besday.moga murah rezki & moga jadi anak ibu yang soleh amin. kiut tau...akak sume anak laki jer ek.?//

atie said...

Azie~Ye lah azie...akak ni de hero seme sbb tu geram kat anak azie tu.Verangan dapat anak pompuan.haha