Tuesday, December 30, 2008

Psssttt

..................salam.......................
.....bla.......bla.........bla......bla...........
................................................
......esok ada meeting lagi laa......
.....psssttt....dengan GB baru tu......
Korang jangan nakal tau nanti kena bambu hihihi
Ucapkan welcome kepada GB
Sama2 kita memajukan sekolah kita
E.. Eh aku pulak jadi Guru Besar nih
Ops......sori , over ok.
Jangan prasangka sebelum mengenalinya.

6 comments:

ab geldofg said...

sy tk akan lupa jasa guru.....memang agung

atie said...

Bagus tu ab, kadang2 kita terlupa siapa guru yang mengenalkan kita dengan dunia ilmu. Tapi guru yang sebenar ialah ibu bapa

Grow2g3th3r said...

Kak... saya tak sabar nak tunggu 5hb jan.. anak2 saya dah bersekolah.. wah... teruja nak tengok reaksi mereka....

alia said...

selamat mendapat GB BARU....

atie said...

Grow~Memang suka tengok anak mula sekolah kan... selamat menempuh alam persekolahan buat anak ye.

atie said...

Alia~Selamat lah rasanya hehe.