Thursday, December 4, 2008

Cuti-cuti Malaysia

Semasa korang baca entry ini, aku mungkin dah pun menuju ke satu destinasi percutian. Doakan semoga aku selamat sampai dan perjalanan ini dipermudahkan Allah. Mungkin aku masih boleh surfing...blogging..aku pun tak pasti. Yang pasti aku kini jaaaauh wo wo wo jaauuh...macam lagu Zainal tuu.... he he.Salam....

14 comments:

ija said...

hai..ke manalah agaknya tu..

azie(mama auni& erin) said...

eh kak tie jgn lupe beli ole2 yer untuk saya...keh keh

kirana said...

selamat bercutiiiiii...
gi mana tuuuuuu

Erinsza said...

hi dah gi bercuti, canne nie yek koje sekolah kena buat ke?

hehehe sbb cikgu tak de.

tie nanti I buat TAG u.

selamat bercuti & selamat semuanyer.

Mama Mya said...

bestnye pi cuti2 malaysia.. uwaaa nak ikut... selamat bercuti

CuTeMiUt78 said...

eh.. cuti2 kemana tu.. semoga selamat pergi dan kembali

atie said...

Ija~Saje jer ngader wat cam teka2 kan.Ekceli akak g penang n Langkawi

atie said...

Ole..ole boleh... nanti akak antar kat rumah kesayangan ku Adreen...leh ke..

atie said...

Na~Teima kasih na, duk d bumi langkawi niiii.

atie said...

Erin~Jangan nakal tau, nanti cikgu balik keje tak siap lagi..kena denda tau heh heh

atie said...

Watie~Best lah...nak ikut kenalah tya cik abang tuuuu

atie said...

Cutemiut~Kita g bercuti di bumi lankawi n penang.TQ

cendawanintim said...

selamat bercuti..

atie said...

Cendawanintim~Selamat bercuti...Tq