Monday, December 29, 2008

Tag by Jivebumz

tagged by : Jivebumz

Three Things That Scare Me :
1. Mati... bayangkan duk sorang2 dalam liang lahad.
2. Menghadapi kematian orang yang tersayang... masih lagi soal mati.
3. Kodok... @ katak... heeee aku geli la

Three Peoples Who Make Me Laugh
1. Telatah 5 hero la .... kenapa 5 lak ye,rasanya cam 4 je, yelah my hubby la ofcoz..dan terutamanya sikecil Ammar.
2. Adik beradik...bila kumpul ramai2 mesti ada lawak2 manja gitu.
3. Pk koku sekolah aku... lawak tau, tiap kali meeting mesti gelak sakan dan rakan sekerja.

Three Things I Hate
1. Orang yang pentingkan diri sendiri.
2. Ibu bapa atau penjaga murid yang sombong.
3. Orang yang tak setia.... heee mencik tau.

Three Things I Don’t Understand
1. Bila kita buat sesuatu tapi orang lain yang dapat nama.
2. Cerita hantu... tak faham la sebab aku takut nak tengok.
3. Perangai manusia yang tak sedar diri, buat salah tapi masih buat deeeek je. Tak faham...tak faham.

Three Things I Want To Do Before I Die
1. Beramal banyak2.
2. Pergi menunaikan haji di mekah.
3. Melihat anak membesar dan berjaya.AMIIIN.

Three Things I Can Do
1. Mengait dan menjahit... sikit2 la
2. Menguruskan diri dan keluarga. kadang2 haru biru juga but still survive...
3. Teach student ofcoz.

Three ways To Desrcibe My Personality
1. Pemalu hahaha ... tapi ramah dan mesra ( boleh ke camtu ar)
2. Sensitif dan suka memendam...walau kadang meletup gek hihi
3. Mudah marah dan mudah melupakannya.

Three Things I Can’t Do
1. Kita sama la..... tak boleh tahan menangis bila tengok cerita sedih. Sekarang ni anak aku lak macam tu, walaupun boy
2. Sabar bila anak buat salah.
3. Straight forward... aku ni banyak memikir laaaa

Persons I Want To Tag
1.Siapa2 jelah nak buat ye... aku tak boleh memikir lagi sebab aku dah pening lalat jawab tag nih.

Ha... Jivebumz akak dah berjaya jawab tag ni ye.... macamana??? Ok....

2 comments:

JIVEBUMZ said...

wah tahniah la kak!! nie yg cayang lebey kt akak tie nie..hehe

atie said...

Mekacih...mekacih. hehe