Monday, December 22, 2008

Urusan yang tertunda

Aku ni sebenarnya ada urusan yang belum selesai kat putra jaya .Masa sibuk kerja dulu.... tak dapat nak pergi menguruskan urusan di pejabat kerajaan ni sebab aku kerja la kan. So ingat masa cuti ni la nak uruskan semua tu... tapi tulah, cuti dah nak habis pun masih tak pergi jugak. Aduhai... Minggu ni suami bertugas pulak kat sekolah... kalau sempat nanti hari ni aku nak pergi . Itu jelah yang aku nak cerita. Harap korang tak bosan lah layan celoteh aku kali ini. Entri ni aku namakan celoteh di pagi isnin.... aci tak?????? arrggghhhhh.

4 comments:

kak lela said...

datang putra jaya singgah sekali kat pandan indah, tie tak pernah sampai umah akak lagi

atie said...

Alamak... sorilah kak, entah nape masa balik tu lalu kat puchong lak, tak jumpa pun jalan Ampang, Sesat barat kak... sib baik sogo jumpa..ha ha

Erinsza said...

hehehe ade2 jer ko kan tie buat celoteh pagi isnin, janji tie kite happykan.

atie said...

yelah erins janji happy...