Monday, December 20, 2010

Morning day 2 @ Cameron Highland....


Assalamualaikum semua...........
Aduhai!!!!!Morning at Cameron Highland adalah sangat SEJUKSS ok. Berwudhu' dengan air batu kaedahnya.

Hari ni nak pergi mana lak babah.... Masing-masing bukannya tahu sangat pasal tempat2 menarik kat sini, main hentam jer, yang pasti hasrat nak tengok sesuatu yang berbunga dan berseri seperti yang aku war2kan kat FB dah tercapai. Alhamdulillah.

Siap beli 2 pasu pokok Lavender lagik, dengan amaran dari En Babah...Lepas nih rajin jaga dan siram yer......hak hak hak.Ala....Babah kan ada. Sebenarnya aku teringin juga nak beli pokok bunga hidragea , tapi entah semalam tak beli la pulak, dah teringat2 ko............. huhu.

Hari ni teringin nak merasa menyentuh daun teh pulak kut. Semalam dah tengok dari jauh jer tak sempat nak singgah. Lepas breakfast nanti kut. Pastu terus BERDESUP ke Gua Musang-Kota Bharu.

Balik kg Hoyeh......Hoyehhhhh

Terbayang-bayang nasi kukus dan nasi Kerabu kegemaranku...........

*Gambar kredit kepada Laman web rasmi Majlis Daerah Cameron Highland di SINI

Gambar dari Mektie and co Insya Allah menyusul kemudian k.....

5 comments:

♥Azie♥ said...

bestnyer akak.g bercuti kat CH ker?

atie said...

A ah azie bercuti... release lepas final exam dik....Alhamdulillah memang BEST.

Zura said...

teringat masa pegi sana...2 thn berturut g sana kak..tp tetap nk pegi lagi...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

nak ikuttttttttttt

DrSam said...

selamat bercuti bertemu keluarga tersayang. Hati-hati di perjalanan.