Wednesday, April 15, 2009

Award dari Elly aka nenek rock

Minggu ini memang aku diserang hebat oleh tag dan award lah. Apa pun TQ pada semua yang ingat kat aku nih. Award kali nih datangnya dari adik Elly aka nenek rock. Aku suka je dapat award yang macam nih sebab tak perlu jawab tag....haha. cerdik kan aku. Sebab kadang2 aku jadi lupa ingatan sikit bab2 tag nih.ekeke. Camtu punya orang pun ada ker???Nenek rock nih memang adik yang rajin juga masuk blog aku dan tinggal jejak kan elly. Apapun moga persahabatn ini berkekalan.




OK Elly akak dah ambik award ini k....

8 comments:

eya said...

yeah...dpt award..ketegori artis baru harapan ke ni?

mama mya said...

waa best dapat banyak awards kak tie.. :)

atty's said...

besh dpt award..kty pun ade dapt..

Qasehku said...

Wah byk dpt award kak Atie..

atie said...

a ah dapat award la plak, artis???? hihi...artis dirumah sendiri ok

atie said...

Bolehlah watie...em lama tak nampak watie.

atie said...

tulah nama kty pun ada juga kan. ambik jangan tak ambik...hihi

atie said...

Takdelah banyak sangat qaseh...