Thursday, December 2, 2010

Gaya country home decor.......Menarikkan?

Assalamualaikum.........
Otak tengah serabut la sekarang nih, maklumlah tak lama lagi nak final exam, selingan untuk cuci minda dan buat mata segar google kan ajer gambar yang sweet2 macam tuh, dan2 tu pulak hati rasa senang, cuma mahu berkongsi idea walaupun bukan dari rumah sendiri................. Rumah orang putih ni wei....... Cantiklah!!!!!!!Rasanya gabungan hijau muda pun menarik juga, taklah asyik pink jer kan.... Walaupun aku adalah peminat pink.
Kan...... Hijau lagik, so, peminat hijau mesti suka nih. Rumah yang sempit kalau pandai mengayakannya cantik juga. Perabut lama yang diberi nafas baru jadi merubah suasana rumah kan.
See........ Yang penting adalah kreatif dan berseni, HAIH mesti syok kalau duk kat sini kan sambil baca novel atau baca modul barangkali.........hihi.
Indahnyanya mekar hydrangea di situ, Oklah over sudah makcik membebel di pagi khamis yg mulia ini, makcik mohon mengundur diri nak baca buku pulak............ Doakan aku jadi bersemangat kental mengadap semua buku untuk diulangkaji dengan kadar yang segera dan konsisten.Amin...

Untuk lebih maklumat dan gambar yang menarik klik SINI

2 comments:

attyfir said...

cantiknya lah kalo dpt deco umah macamtuh

atie said...

Memang cantik atty, berangan jelah hahaha....