Monday, January 5, 2009

Apakah aku???????

Hari ni aku ....
sempat surf juga...
Singgah blog korang...
Tinggal jejak seadanya..
maaf le pada yang aku tak sempat sapa...
Juga tag yang belum sempat aku buat...
Kerna aku terlalu sibuk dengan tugasan...
Aku sibuk ok...mungkin lepas settle semuanya...
....aku boleh up date cam biasa....mungkinkah????

Harap korang tak rindukan aku lor...heh..heh. Perasaan la pulak.
SORI ALL....
I'm back to bz laaaaaah... See u.

16 comments:

ab geldofg said...

aku fhm akak bz..akurindu tklah....tapi ingt tu slalu

atie said...

ada gek yang ingat yek...akak pun ingat juga nak baca blog teman2 walau sesibuk mana pun...

azie(mama auni& erin) said...

akum kak tie....nnt azie rindu..ahaks..klu leh update la yer..berserta gambar

JIVEBUMZ said...

akak amek la award kt blog kite tu eh!! kita pon bz gak tau kak...uhuhu xsempat nk apdet malam td tenet wat hal lak kt umah..

alia said...

sama la...bz adoi tak syoknya

atie said...

Tulah azie... nanti kaktie up date time free ek..I miss u 2

atie said...

jivebumz~ambik yer.. nanti akak ambik k...

atie said...

alia~sama2 la kita menyibukkan diri, tak syok kan ...

~~ciklinn~~ said...

takpo2..nanti dah setle dtg umah linn yerk...

atie said...

lin~ok lin... nanti kita jengok2, intai2 ekk

DrSam said...

kesibukan menajadi ubat kebosanan. selamat bertugas.

atie said...

Drsam~TQ,betul tu...dah kembli bertugas lah

UnGu VioLeT said...

all the best kak..

atie said...

TQ mar, have a nice day where ever u're

meen said...

akak..dah mula bz la ekk..huhu sian akak, take ur time..dahulukan yg mana penting..take care ek

atie said...

meen~TQ, sibuk dan buat2 sibuk. U take care too dear.