Saturday, January 10, 2009

Hutang tag yang tertangguh

Taq: Nrina si tulip manis

Sorila.. nrina, aku baru de kesempatan nak buat tugasan ini.... Adeeehlah bab2 yang kena banyak memikir ni aku memang elergik sikit hehehe. Tapi jangan risau, demi nrina aku buat juga lah k.

Peraturan:

berikan 5 perkara yg anda benci

pastikan cukup dgn contoh dan peristiwa

perasaan anda selepas meluahkan

tagged 5org yg anda ingin mengetahui perasaannya


1. Orang yang tidak setia.MyEm0.com

sebab orang yang tidak setia ni tak menepati janji dan suka mengguris hati orang lain.

2. Suka mengambil kesempatan.MyEm0.com

Orang yang macam ni selalunya suka menggunakan kesempatan di saat orang lain dalam kesusahan, Dia juga tahu menggunakan kelemahan orang lain.Dia juga suka dapat nama atas usaha orang lain. benci tul....


3. Ego

Aku memang anti sunnguh dengan orang yang egois nih.Macamlah dia tu baguih sangat.heeee menyampaaaaaah tauMyEm0.com


4.Orang yang panas baran.

Aku memang tak boleh tahan dengan spesis macam ni sebab aku tak suka kena marah....sapa yang suka ye tak????????Sebab aku ni sangat sensitif dan mudah menangis heheheMyEm0.com


5. Lupa daratanMyEm0.com

Memang tak patut betui kalau lupa daratan nih....sebab dimana bumi dipijak di situ langit dijunjung.hah... takkan tak reti2 lagi hahaha


5org yg kene tagged
Aku tak mau tag sapa yer... tapi kalau ada yang nak buat.silakan.

Ok nrina, akak dah buat eeek, sila puashati ok.

4 comments:

ab geldofg said...

hehehehe

atie said...

Ab~nape ab, berminat nak buat ke??? silakan...

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) said...

ok..ok..sudi gak jawab..
sekolah camne cikgu..ada ke anak murid yg nyakitkan hati...hehehe..

atie said...

mestilah sudi, tak sampai hati nak hampakan kawan2 tau... cewah. sekolah?? biasalah masih boleh diatasi lagi