Tuesday, January 27, 2009

Happy Birthday to Sis Ramidah




Lama tul tak up date. Maklum jelah sibuk beraya hehe....ini lah akibatnya kalau cina yang raya tapi aku yang sibuk nak bercuti sakan . Tapi bila lagi nak balik kg kalau tak masa cuti kan. Jawab sendiri ok.....ekeke

Sebenarnya aku cuma mahu mengucapkan selamat hari lahir buat kakak kesayangan aku iaitu Sis Ramidah yang agak rajin jugalah menjengah blog mektie nih....TQ akak.
Mari kita Nyanyi sesama k...

SELAMAT HARI JADI
SELAMAT HARI JADI
SELAMAT HARI JADI BUAT KAK REMY....
OK...akak, pe lagi potonglah kek tuuuuuuuu
Moga k.remy kan dipanjangkan umur. dimurahkan rezeki yang melimpah ruah tuuuuuu..... dan boleh belanja Tie selalu ye kak...heh heh

Emmmmmmmmm, dapat hadiah apa dari abang????

P/s~Letih tul nih...aku baru sampai ... Sib baik laaaa jalan jem biasa2 je. 10 jam jugalah baru sampai rumah... plus 2 jam lebih aku dok memilih kain kat kedai....hahaha, 2 jam ke hah ????? Kata suami aku la kan.....tapiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....aku rasa cam 5 minit je muahahhahhaahaa....

6 comments:

Azie said...

hepy besday to kakak kak tie moga panjang umur murah rezeki & sentiasa di berikan kesihatan yang baik.

~PakKaramu~ said...

Insya Allah kalau rezeki melimpah ruah jangan lupa bayar zakat dan tolong orang

atie said...

Thanks azie...moga2 begitu ler ye kak remy

atie said...

pakkaramu~ya...insya Allah yer..

DrSam said...

selamat kembali bercuti dan berblog. dalam sibuk-sibuk pun masih sempat berblog.

Happy birthday to Sis Ramidah.

atie said...

Drsam~Selamat bercuti bro,blog dalam sibuk hihihi...tq