Thursday, January 1, 2009

SUSPEK utama

Apa yang pelik dengan duit tu ha!!!. Ok kalau nak tahu teruskan cerita di bawah ye...jeng jeng jeng

Aku dah close up gambar tu... ada apa2 yang pelik tak?? Apaaaa takde... korang ni, cuba tengok betul2. Aku nak marah sesangat.... siapa lah yang menyebabkan aku marah nih. Ada berani ya orang itu. Memang nak kena tau... kerugian yang aku alami dianggarkan sebanyak 10 juuuutaa RUFIAH ... banyak tuuuuuu.Adeeeh... bukan rezeki aku lah kan.

Setelah disoal siasat 4 saksi di atas, maka suspek utama telah dikenal pasti berdasarkan bahan bukti yang soheh. Itupun berdasarkan keterangan saksi yang sangat tidak boleh dipercayai. hahaha.

Siap angkat tangan lagi tu....Itulah kerja ammar rupanya. Adeeh la... ummi duk buat kerja dia juga hebat mengerjakan sesuatu. Habis duit aku dikoyak-koyakkan. Ada ke patut????

Berkat usaha babah.... maka berjaya mengumpulkan semua kecuali satu bahagian lagi tu... memang tak dapat dikesan langsung. Entah2 dah masuk dalam perut ammar pun tak tahu... Ammar Ammar.

Tapikan.... apalah yang dimengertikan oleh ammar yang sekecil itu, haruslah ummi yang disalahkan...ok, dush...dush untuk diri sendiri heh heh.

So, ummi.... kalau ammar duk diam lama2... tolong cari ok, mesti ada sesuatu yang menyebabkan dia asyiiiiik gitu. Ingat yeee....

N3 ini adalah tentang aku yang kerugian ok, banyak tu 10 henggit kan... bagi aku la, bagi korang aku tak tahu lah kan. Banyak ke???? ekeke.

14 comments:

azie(mama auni & erin) said...

hahaha lawak la kak tie nie azie ingat apa lah tadi...oooo keje ammar yer nasib baik xkena ba bab ngan ibu...

atie said...

Tulah azie... macam2 hal sungguh la ammar nih...

cikgu panji said...

ammar tak kena cubit ke? hehehe

ab geldofg said...

kra halal je lah

atie said...

cp~Tak sampai hati nak cubit, tak pasal2 mengamuk lak... bukan boleh tinggi suara sikit tu....

atie said...

ab~haha memang halal akadnya...

Grow2g3th3r said...

emmm bagi dla.. banyak tu RM10.. boleh beli KepC lagi... tapi, tak pelah... budak2 memang macam tu... bukan dorang tahu nilai duit...

morale of the case: jangan sepahkan purse... heheheheheh

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) said...

kihkihkih...ruginye seploh hinggit..leh beli tudung pe hehehe..

samalah tu..klu diorg tu tak gado dan nangis..senyap gitu je harus berlari tengok sbb mesti ada benda yg diluar jangkaan diorg buat..tak pun hilang...hehehehe...

atie said...

Grow~Hihihi... betul tu,noted.

atie said...

Nrina~kita sama la ye... memang bernilai tuuu.

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) said...

iye ke kesudahan citer tu gitu..sape bunuh bini tg din yg pertama dulu?

Saya agak tg mariam..ibu dia tu..sbb mmg dah agak dr dulu...

Erinsza said...

hehehe atie gelihati I tgk N3 nie, pic yg ramai2 tu mcm nak disoal siasat sorang2.

ape2 pun kite enjoy dgn telatah anak niekan.

atie said...

Dua2 tu Dr Amran tu n kena tangkap ngan polis, tapi last tu kan de gambar tg mariam senyum sambil pegang pisau bedah la plak, sbb shirley kena bunuh dgn pisau bedah. poning...poning.

Mesti tak puas hati kan... nanti kita tya pengarah lak.heh heh

Oh ya, cuba tengok kat tv3.com. ada kut

atie said...

erins~gambar tu sebenarnya takde kaitan pun. aksi sebenar x dapat snap la erin... tulah anak2 kan