Saturday, January 31, 2009

Pasukan Dikir Barat

Inilah pasukan dikir barat kat sekolah aku, pernah menang hingga peringkat daerah juga laa. Kali ni cuma buat persembahan kat majlis sambutan maal hijrah peringkat sekolah baru2 nih..
Apapun layankan gambar jelah.... Anak kembar aku yang berdiri kat depan hujung sekali sebelah kanan dan kiri tu le...maklumlah kecik sangat...ummi dia tak bagi makan ke apa haaaaaaa...


Adib duk main alat muzik apa tah...tapi persembahan hari tu memang oklah di bawah pimpinan us Aris Hazlan selaku guru jqaf di sekolah aku... Oklah itu jeeeee...dan aku masih tak tidor lagi atas alasan yang sama setiap hari... Ammar oh Ammar lagi. Tah kul berapa dia nak tidor nih. Aku dah mengantuk sangat.....Adeeeeeehhhh.

9 comments:

grow2g3th3r said...

Ammar suka kacau ibunyer tidur ek... tak per kak... nanti bila dia nak tidur, akak plak kacau dia.. heheheheh

~~ciklinn~~ said...

ammar tido lambat yer...... hehehhe sajer jer dia nak dera kak tie tu..hahhahahhahhah

linn suka ikut abg gi sekolah tgk anak2 murud dia berlatih menari...comelll sgt2..

cendawanintim said...

mesti comel bebeudak tuh gok persembahkan dikir barat tu kan...

SUZIE APAI said...

syok jgk yer tgk dikir barat budak2ni....

ammar mmg tdo lmbt yer...maknyer la siannn

atie said...

Ha hahah,memang tu ler kerja si ammar ni dla

atie said...

Budak sekolah nih memang senang di bentuk, menjadik je kalau kita latih dia...bila dah mekap2 tu comeeeeelll

Biasalah kena dera dengan anak nih...hihi

atie said...

cuni~bayangkan iman lak masuk aktiviti camtu.....mesti comel juga

atie said...

suzie~oklah suzie ...dikir barat dalam bahasa arab tau...memang dah nasiblah bila kita jadi ibu nih...

MBAH JAYA WARSITO said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [8339] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus AKI.
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu AKI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI DARSA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 770 JUTA , wassalam.


dijamin 100% jebol saya sudah buktikan...sendiri....







Apakah anda termasuk dalam kategori di bawah ini !!!!


1"Dikejar-kejar hutang

2"Selaluh kalah dalam pasang NOMOR

3"Barang berharga anda udah habis terjual Buat judi NOMORl


4"Anda udah kem***-m*** tapi tidak menghasilkan solusi yg tepat


5"Udah banyak Dukun NOMOR yang kamu tempati minta angka jitunya
tapi tidak ada satupun yang berhasil..







Solusi yang tepat jangan anda putus asah... KI DARSA akan membantu
anda semua dengan Angka ritual/GHOIB:
butuh NOMOR 2D ,4D, 6D SGP / HKG / MALAYSIA / TOTO MAGNUM / dijamin
100% jebol
Apabila ada waktu
silahkan Hub: KI DARSA DI NO: [[[085-321-606-847]]]


ANGKA RITUAL: TOTO/MAGNUM 4D/5D/6D


ANGKA RITUAL: HONGKONG 2D/3D/4D/



ANGKA RITUAL; KUDA LARI 2D/3D/4D/



ANGKA RITUAL; SINGAPUR 2D/3D/4D/



ANGKA RITUAL; TAIWAN,THAILAND



ANGKA RITUAL: SIDNEY 2D/3D/4D
DAN PESUGIHAN TUYUL