Sunday, January 11, 2009

Pagi ahad ini



Apa yang korang buat hari ni ek... akuuuuuuu duk kat rumah je. Boring???? memang ler.. hehehe... coz hari ni lah hari yang sesuai nak buat macam2 kerja.Nama lagi cuti kan. Rehat pun rehat juga namun kerja rumah tak boleh rehat tau. Seharian menguruskan sikecil ni pun dah cukup memenatkan ... Tapi kadang-kadang bila tengok dia gelak dan tersenyum jadi hilang semua letih tu... ye ke???? aku kata kadang-kadang lah kan..... time angin sepoi2 bolehlah...hehe kalau angin tofan tu ha!!! kau nasib lah.

Hari ahad.... bermakna esok dah mula sekolah. So segala persiapan untuk hari esok perlu diberesiiiiiin. Adeeeeeh...Macam 2 hal terutama menyangkut hal kerja2 rumah nih. Kemas rumah, kain baju ,masak dan bla...bla...bla. Banyaknya...sendiri mau ingat yer dan aku ni biasa menggosok baju untuk seminggu termasuk baju anak2, aku dan suami. Banyak tu.... Ada sapa2 yang nak tolong aku???? Toloooooongg ... aku yang teramatlah MMMMAAAAAAA.....heh heh.

Oklah.... kalau asyik blog je tak siap pulak kerja aku nanti. Ha!! tu salah sapa lak kan...... mestilah salah sendiri. hihihi..... Nanti2 aku terjah blog korang yek. Tapi rajin2 la up date tau... sempat lagi membebel tuh.Sebenarnya aku saje suka nak tukar2 cerita...kan best cam tu. Sori ok... kalau ada yang terasa dengan gurauan aku di pagi ahad yang sibuk nih. Byeeeeeeeeee

3 comments:

SUZIE APAI said...

warghhh....manyak advance ini cikgu oooo...dh siap ader header gitu! hiks..caya la...kak tie ajar subjek aper yer? sajer membizi bodi...hehhehe

Grow2g3th3r said...

kak tie..dla pun kalau hari sabtu dan ahad je... mulalah berserabut otak ni nak uruskan urusan umahtangga....jenuh nak buat sekaligus...

yg paling tak syok nak buat adalah LIPAT BAJU! EEEEEEE TENSEN... TENSEN....

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. sama ler kita kak.. asal hari cuti je.. sibuk ngan rumahtangga plak kan